fredag 8. april 2011

Hurra - det første innlegget!

Tenk- jeg falt for fristelsen og fikk opprettet en blogg jeg også. Det er jo egentlig en flott ting om man ønsker å markedsføre seg! For min del har jeg en drøm om at kreativiteten kan bli mitt levebrød og da kan en blogg være et fint medium for å vise frem det man lager. Er egentlig svært skeptisk til å offentliggjøre meg selv slik, men man må vel ofre litt for å oppnå det man vil?

For tiden lager jeg bordkort til en konfirmasjon. Veldig mye jobb og min stakkars Big Shot- maskin er så sliten at den står bare og rister. Men så er det nå en gang med meg- jeg kan bare ikke kunsten med å lage "noe helt enkelt!"  Jeg må være 100 % fornøyd med det selv også ;)

Skal legge ut bilde av verket etterhvert.

Ha det så lenge!

1 kommentar:

  1. Utolig fin blogg kjære søster! Du er såå flink og det var sannelig på tide at den bloggen så dagens lys. Inspirerende å følge deg:)

    SvarSlett

Skriv gjerne noen ord hvis du vil!